pátek 26. ledna 2018

Švestkové povidla v troubě

I ze švestek, které nebyly moc sladké a šťavnaté, jsou povidla jako od babičky. Tématické fráze: švestková povidla z trouby švestková povidla v troubě hrušková povidla v troubě domácí švestková povidla v troubě vaření povidel v troubě pečená hrušková povidla švestkové povidla v troubě pečená povidla bez míchání povidla vaření povidel pečené švestky v troubě recept na svestkova povidla v. Zdravíme kuchařky a kuchaře. Na povidla v troubě jsem nikdy nenašel odvahu protože mám strach o pekáč :-) Jaký pekáč máte vyzkoušený?


Jinak babička říkávala, že povidla jsou hotová tehdy, když je kápnete na papír a ony se nepromočí.

I když je fakt, že to vyžaduje hodně a hodně času, spíš se dostávám ke 4. Vybírejte vyzkoušené recepty na Švestková povidla , Švestková povidla s rumem, Švestková povidla s rumem, Švestková povidla v troubě , Tvarohové taštičky se švestkovými povidly nebo některý z dalších receptů v naší kuchařce a připravte si chutný a vyjimečný pokrm nebo nápoj. Krok 5: Takto připravená povidla není třeba sterilovat, stačí rozdělit do vyčištěných skleniček. Tip: Každá trouba peče jinak, a proto je uvedený čas spíše orientační. Vyberte si ze stovek receptů na švestková povidla v troubě , které se vám budou snadno a rychle vařit.


Připravte si ingredience a můžete se pustit do vaření švestková povidla v troubě. Používám nerezový nebo teflonový pekáč, troubu mám na 1stupňů. Doba pečení je podle množství švestek a jejich zralosti – ty sladké se scvrklýma konečkama jsou nejlepší a nejsladší a dělají se nejkratší dobu – z kg švestek – hodin.

Pekla jsem včera poprvé, pod švestky jsem dala pečicí papír, pekla jsem je v černém smaltovaném oválném pekáči - kdysi bylo tohle nádobí moderní - nejdříve jsem se lekla, že jsem povidla připálila, ale kupodivu ne. Nakonec jsem trochu pomixovala a nechala ještě asi minut v troubě , aby zhoustla. Od svých odběratelek a klientek jsem dostala jasný úkol :-).


Najít a otestovat snadný recept na švestková povidla , která se dělají v troubě bez míchání a jsou ideálně bez cukru. Jelikož jsem byla sama zvědavá, jestli takový recept najdu, pustila jsem se do hledání. Z této dávky jsem měla dvě velké sklenice o objemu 7ml.


Všem moc doporučuji, je to lahoda a už nikdy více nebudete kupovat! Bezpracná švestková povidla pečená v troubě. Na stromech už dozrávají švestky a přichází ta správná doba právě na domácí povidla. Vendula Autor Uložit Sdílet Tisk.


Jano z VM - děkuji za návo jak na švestková povidla. Dělám švestková povidla poprvé v životě, zatím na zkoušku z kg blum. Včera večer jsem je vařila asi hodiny, dnes ráno asi hodiny, už houstnout a jsou VY-NI-KA-JÍ-CÍ.


A to nejdůležitější, při vaření se povidla pravidelně a často promíchávají, druhou možností je vařit povidla bez míchání, třetí variantou je rozpečení švestek v troubě. Od toho se odvíjí také samotná úprava švestek, které se jen. Já je pak ještě zavařuju v myčce na nejvyšší program, uchovávám je pěkně v chladu, suchu a temnotě spižírny.


Další výhodou trouby je, že povidla v ní můžeme dělat přes noc.

Připravují se s nadměrným množstvím cukru, přidává se i troška octa. Musíte je průběžně míchat. Ale když se k vám dostanou švestky „za pakatel“, protože je jejich sezona v plném proudu, pak máme pro vás tip.


Co nejméně práce za co nejlepší. Druhý způsob je zmírnit teplotu trouby na °C a povidla nechat péct přes noc. Pak je už není třeba mixovat a obvykle ani.


Výborné jsou čerstvé, sušené i jako součást moučníků. Kynutý švestkový koláč s drobenkou mám mnohem raději než třeba klasiku: tvaroh, mák a povidla. Nesmím také zapomenout na jejich tekutou podobu.


Mám na mysli slivovici. Pečeme v troubě na -100°C, nejlépe přes noc. Hmotu pak můžeme ještě rozmixovat. Počítáme s tím, že se hodně tekutiny odpaří.


Horké plníme do sklenic, zavíčkujeme a otočíme dnem vzhůru. Jsou recepty, u kterých není radno se pokoušet zjednodušovat si práci, ale hrušková povidla k nim naštěstí rozhodně nepatří! Zapomeňte na hodiny u plotny v očekávání nevratně spáleného hrnce a téměř nepoživatelné nahnědlé hmoty, a uvařte je letos v troubě.


Povidla bez cukru pečená v troubě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky