úterý 5. března 2019

Čistič štětců dm

Nevěřila jsem ani v to, že to. K čištění pracovního nářadí po nanesení Osmo nátěrů na dřevo, olejových nebo nátěrových syntetických barev. Jednoduše a rychle mít zase čistý štětec! Technický list - Čistič štětců.


Na štěcích se kromě zbytků líčidel usazuje i kožní maz, pot a nejrůznější nečistoty, proto pravidelně používejte přípravky na čištění štětců na make-up. Jak používat čistič na kosmetické štětce? Vyzkoušet můžete dezinfekci na kosmetické štětce ve spreji, mýdlo na štětce nebo šampon. Určitě vám nemusím psát, že kosmetické výrobky, které si nanášíme na pleť by měly být vždy v top kvalitě a důležité je také udržovat v či.


Jsem ráda ,že jsem na něj narazila. Ebelin je levnější varianta dražších značek. Pokud máte například omezený počet štětců na oči a potřebujete hned teď a nutně nějaký čistý, rozhodně po tomhle produktu můžete sáhnout. Navíc pokud budete čistič používat na velké a silně znečištěné štětce, zmizí vám z lahvičky dřív než stačíte mrknout. Už dlouho jsem hledala nějaký kvalitní čistič štětců , protože ne vždy je možnost stětce vyprat v šamponové lázni.


Až jsem po vyzkoušení různých značek našla tento v DM. Je na alkoholové bázi, takže mně štětce vždy vyčistil. Stačí nastříkat na štětec, nechat chvilku odležet a pak stačí štětec otřít do. Tak jsem si řekla ok, zkusím ho.


Je snadno dostupný, holky na instagramu psaly, že je docela dobrý, tak mrknu v drogérce, až tam budu mít cestu. Nedávno jsem cestu do drogérie měla a čistič jsem koupila. Prodává se v krabičce a jsou na ní zřetelné malůvky štětců , které jsou taktéž i na lahvičce, takže když ráno spěchám, tak jdu na jistotu a. Po očištění štětce propláchněte pod tekoucí vodou. Denkmit nature WC čistič účinně odstraňuje vápenaté usazeniny, močový kámen a jiné různé druhy nečistot.


Vaší toaletě dodá přirozeně svěží vůni a zářivý lesk! Gel na čištění obsahuje látku Bitrex, která brání polknutí u malých dětí. Já ráda používám čistič značky Vizart, zároveň totiž čistí, dezinfikuje a pečuje o přírodní vlasy štětců nebo MAC Brush Cleanser. DM drogerii v jejich značne Ebelin. Možností je spousta, stačí začít zkoušet.


Dále umožňuje odstranit nezaschlé epoxidové, polyesterové nebo polyuretanové pryskyřice. Brush Magic, a pak se opláchne v čisté vodě. Jedná se totiž o novinku v našich drogeriích - čistič štětců od značky ebelin. Seženete ho v drogeriích DM ve stojanu značky ebelin, mezi štětci, nůštičkami a podobně. A koukejte pořádně, protože já jsem si ho taky nejprve vůbec.


Najdete ho v drogeriích DM za cca korun za 100ml. Aktuální sleva na ebelin čistič štětců , 1ml v obchodu dm drogerie markt. Nakupujte výhodně s eMimino.


Než se začneš na cokoliv ptát, tak si nejprve přečti POPISEK! OHLEDNĚ TOHOTO VIDEA: Tri-Fold LED.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky