úterý 19. dubna 2016

Presovač z lidlu

Presovač silvercrest z Lidlu už rozebírají maminky na webu eMimino. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Já narazila na další, při nákupech v Lidl a ulovila sem krásný komplet. S dojmy a pocity z něj se s vámi podělím v. Plech až 12mm,hliník 8mm.


V Lidlu jsem nikdy žádné tablety neviděl. Každopádně, mnohem chutnějši je právě mletá káva, třeba taky z IKEA, ta nejchutnější se jmenuje ESPRESSOKAFFE, ale pochopitelně lze koupit i jinde. Presovač se mi ale moc líbí, už hrozně dlouho po nějakém toužím, bohužel ceny bývají moc vysoké a tento se mi zdá velmi přijatelný.


Lidlu i kávu a je fakt,že mi u ní kafe moc chutná. Nakupujte v Lidlu online kdykoliv a kdekoliv. Chtěl jsem původně říci to.


V kávovaru z Lídlu když dělám espreso tak je tmavé, husté, plné hnědé pěny a ta káva voní, nemá to nic společného s napěňovacím systémem mléka - tam zrovna ten levný kávovar funguje nedobře, vyžaduje mlého tučné a velmi chladné aby vůbec nějakou pěnu udělal. Kulinářská Akademie Lidlu. Krémová mrkvová polévka. Prodavačka z Lidlu po návratu z Itálie pracuje z domu.


Ze špajzu udělala minimarket. Délka textu: Článek přečtete zhruba za minut. Rozhodnutí ministra zdravotnictví Kena Vojtěcha, které navíc posvětil i nejlepš.


Měli jsme ho na chalupě. Podle mě dělá moc dobrou kávu. Espresovač je málo používaný. Chalupa se prodala a nemám pro něj využití. Rozsáhlá diskuzní fóra pro rodiče.


Těhotenství, poro miminka a batolata. Diskuze podle narození i regionu. Tlak kávovaru Silvercrest je barů, jeho součástí je tryska na výpust horké vody a napěňovač mléka. Prostě jsem uviděl nabídku v lidlu , skočil sem na fórum, jestli o tom někdo něco píše, když jsem se dozvěděl,že je to Delonghi, neváhal jsem a šel to koupit (za tu cenu). Spousta výrobků musí projít složitými testy, aby se mohly prodávat v lidlu.


Navíc vím, že věci z lidlu nejsou nekvalitní! Po pár kávičkách už to šlo. Do ruky jsem musel taky dostat cit pro zatlačení kávy do misky, aby to zase nebylo moc a voda netekla všude okolo misky. Co se ostatních věcí u kávovaru týče, není nikde žádný problém. Hrčí stále stejně, kafe je z něj taky stále stejný, nikde neteče pokud se správně napěchuje.


Ahojky, už dlouho toužím po chutné kávičce resp. Tenhle strojek to umí a navíc je za krásnou cenu. Nicméně jsem se chtěla pozeptat, jestli ho máte některá doma a jak jste s ním spokojené.


Já sice Lidlu jako značce věřím, nicméně zkušenosti jiných si cením Za každou informaci moc děkuji!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky