úterý 19. června 2018

Krmeni odstrikanym mlekem

Je tady také některá maminka, která krmí své mimi odsatým MM. Malá mi u kojení hrozně zlobí, jsou jí měsíce. Psychicky jsem to neunesla a začla jsem praktikovat dokrm MM z lahve.


Nechám jí chvíli cucat z prsa, než začne u prsu dělat své estrády, pak jí šoupnu láhev s MM, kterém mám nachystané ohřátév termosce. Odsříkávám odsávačkou Avent, jde to.

Jak dlouho se dá kojit jen s odstříkaným. Děti krmené odstříkaným mlékem - jak vám spí? Medela Swing) a tou to šlo v pohodě. Osála jsem jak kdy ráno i 1ml. Já odsávala po každém kojení pro rozkojení, malý se přisát (po boji), ale přece naušil.


Já měla kloboučky taky minimálně dní a odnaučily jsme se to. Mně teda ty kloboučky pomohly, pak jsem je zkoušela odbourávat, zkoušela jsem ji nechat přisát s kloboučkem a pak ho sundat, pak jsem zjistila, že ve dne to docela jde bez kloboučků, ale v noci to nešlo. Potřebuji občas pohlídat syna včetně krmení.

Mam zamrazene mléko,ale nejsem si jistá jestli mohu na jednu porci smíchat dvě dávky mléka odstrikane v různé dny. Dříve synovi stačilo cca 100ml a to jsem byla schopna během h nasbírat,slit a zamrazit. Díky těhotenství v Americe jsem velmi rychle zjistila, jak vypadá skutečná matka-hrdinka: žena, které plodová voda praskne v kanceláři a která se na svou židli vrací nejpozději tři měsíce po porodu. S elektronickou odsávačkou v podpaží a dítětem odloženým u chůvy. Krmení odstříkaným mateřským mlékem.


Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Tak já si připadám už jako expert na krmení kojeného dítěte odstříkaným mlékem. Odstříkávám proto,že mlíčka nemám moc a tak si chci zvýšit produkci. Navíc malá je lenoch a nechce se jí sát zadní mléko,takže po každém kojení přes den odstříkám a většinou jí tím dokrmím. Dokrmuju stříkačkou,když ji nemám po ruce,použiju i lžičku,ale to je.


Nejak to nehrotim,ale byla bych rada,kdyby jeste mel i ode me MM. Zhruba před měsícem jsem už ztratila trpělivost, protože ona je hrozně spavá povaha a vždy při kojení usínala. Tak si pak spočítejte, že při dvou, třech dětech máte víc než rodičák u nás a žena může zůstat doma. A když jde pak do práce, stačí jí odpracovat let ! V Kanadě jim stačí dokonce let.


Syn (nyní týdnů) od narození odmítal prso, takže krmím z lahve svým odstříkaným mlékem. MM se přizpůsobuje dítěti pomocí informace v jeho slinách.

Dobrý den, paní doktorko. Já ho ale na prso nepřikládám (pokaždé dostane hysterický záchvat pláče). Také při manipulaci s MM (schlazení v lednici a následný ohřev ve vodní lázni) se. Chtěla bych se zeptat, zda mohu nějak vážně naruit kojení, když budu max. Syn je nyni plne kojen, obcas v dobe me fyzicke nepritomnosti dokrmen pres prst a strikacku odstrikanym mlekem.


Maminky, prosím Vás - musíme dokrmovat umělým mlíčkem. Malému kojení nestačí, je to malý hladovec #128521; Chci se zeptat maminek, které také dokrmují, jak to kombinují. Zda je lepší nejprve nakojit a poté dát ještě UM nebo raději střídat - jedno kojení, jednou UM.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky