pátek 19. října 2018

Čistič štětců ebelin

Ebelin je levnější varianta dražších značek. Jsem ráda ,že jsem na něj narazila. Nevěřila jsem ani v to, že to. Pokud máte například omezený počet štětců na oči a potřebujete hned teď a nutně nějaký čistý, rozhodně po tomhle produktu můžete sáhnout.


Navíc pokud budete čistič používat na velké a silně znečištěné štětce, zmizí vám z lahvičky dřív než stačíte mrknout.

Používám ho už pár měsíců, tak je načase vám sdělit mé dojmy. Já mám doma pouze štětců , z toho na oči, které používám velice sporadicky. Nedávno jsem cestu do drogérie měla a čistič jsem koupila.


O víkendu jsem ho testla a dnes mám pro vás mé první dojmy. Koupíte ho, jak jsem psala, v DM Drogerii. Jedná se totiž o novinku v našich drogeriích - čistič štětců od značky ebelin.


Seženete ho v drogeriích DM ve stojanu značky ebelin , mezi štětci, nůštičkami a podobně.

A koukejte pořádně, protože já jsem si ho taky nejprve vůbec. Pořídila jsem si ho základě několika kladných recenzí a už dopředu prozradím, že této koupy jednoznačně nelituji. Mytí štětců je pro mě při jejich současném počtu spíše otrava a tak jsem se zaradovala, když se v drogériích objevil čistitč štětců ve spreji od Ebelin.


Většina z Vás o něm už slyšela nebo ho máte dávno doma, ale až teď, po delší době používání, jsem se rozhodla sepsat pro Vás své dojmy. Na štěcích se kromě zbytků líčidel usazuje i kožní maz, pot a nejrůznější nečistoty, proto pravidelně používejte přípravky na čištění štětců na make-up. Jak používat čistič na kosmetické štětce? Vyzkoušet můžete dezinfekci na kosmetické štětce ve spreji, mýdlo na štětce nebo šampon.


Existuje hodně různých čističů na štětce, které seženete v drogeriích nebo parfumeriích za pár stovek. Určitě vám nemusím psát, že kosmetické výrobky, které si nanášíme na pleť by měly být vždy v top kvalitě a důležité je také udržovat v či. Další možností je sprej, který je skvělý na rychlé vyčištění štětců mezi líčením, ale určitě vám nenahradí pořádné mytí štětců. Palec nahoru, že tento čistič je dostupný v Drogérii, ale není jediný jak se později dozvíte.


Dříve jsem ho používala více, ale teď ho nahradil ručník. Uznejte, komu by se chtělo tak dlouho čekat, než štětce uschnou. Velké plus má čistič za vůni, která je velmi příjemná, i když z ní jde lehce cítit.


PINSELREINIGER, s ktorým budú vaše štetce čisté po každučký deň. Další slevy dekorativní kosmetiky na Kupi.

Po očištění štětce propláchněte pod tekoucí vodou. Aktuální sleva na ebelin čistič štětců , 1ml v obchodu dm drogerie markt. Nakupujte výhodně s eMimino.


MAC nesmrdí, rychle schne a funguje, což je přesně to, co od dezinfekce potřebuji. Jak už jsem psala, zkoušela jsem také dezinfekci ve spreji od BeautySoClean, MAC se mi zdá lepší v tom, že. Já ráda používám čistič značky Vizart, zároveň totiž čistí, dezinfikuje a pečuje o přírodní vlasy štětců nebo MAC Brush Cleanser.


DM drogerii v jejich značne Ebelin. Možností je spousta, stačí začít zkoušet. Green for Oil 250ml s DPH: 31Kč 1 netoxický čistící prostředek na štětce a pomůcky je bez zápachu a je šetrný k životnímu prostře.


V prodejnách dm drogerie markt koupíte ebelin čistič štětců , 1ml za 8Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky