čtvrtek 28. února 2019

Bezlepkový chléb kde koupit

Vždycky však musíte počítat s tím, že cena těchto výrobků je podstatně vyšší než u klasických pšenično-žitných či žitno-pšeničných druhů. Zkoušeli jste už někdy péct chléb z kvásku? Já osobně si domácí chléb peču téměř pravidelně.


Když jsem zjistila, že to je velmi jednoduché, tak jsem udělala první pokus a když se výborně vydařil, recept jsem si založila do sešitu s recepty a od té doby ho peču. Vše v prvotřídní kvalitě. Bezlepkový chléb pro celiaky.

Například směs na bezlepkový chléb Labeta je zařazena mezi ostatní směsi na chléb lepkový. Je třeba hledat a číst etikety – např. Jáhelníku, bezlepkové musli Schneekoppe a Emco v regálech mezi ostatními musli apod. Novinkou Naturalu Jihlava jsou bezlepkový chléb bílý a tmavý. Jsou bez konzervantů, vakuově balené a mají trvanlivost jeden měsíc!


Tento chléb není můj výmysl, ale už ho chvilku peču a stihla jsem něco vychytat. A jelikož vás tento recept poptávalo opravdu hodně, rozhodla jsem se sepsat své poznatky, včetně receptu, do samostatného příspěvku. Chléb je vyráběný tradičním způsobem – třístupňovým vedením kvasů z žitné mouky, pečený „postaru“, tedy na tvrdou kůrku a do měkka propečenou a vláčnou střídu.

Díky tomu tento chléb nejen skvěle chutná, ale má i přirozeně velmi dobrou trvanlivost. Své jakostní charakteristiky si zachovává až několik. Naše portfolio chlebů čítá položek a najdete v něm opravdové speciality jako je např.


DELIKATES, proteinový BODYGUARD či kváskový GENTLEMAN. Většina našich směsí obsahuje vysoký podíl mouky z cenných bezlepkových plodin a některé jsou obohaceny o semínka různého druhu. Naše bezlepkové potraviny jsou určené těm, kteří se zajímají o bezlepkovou dietu a jiné možnosti stravování a nechtějí svůj organismus zatěžovat lepkem. Já jsem si můj bezlepkový kváskový chléb namíchala z cirokové a pohankové mouky. Na kurzu jsem si připravila těsto, uložila ho do ošatky (se srdíčkem) a nechala ho doma v lednici do rána nakynout.


Ráno jsem si rozehřála troubu, chléb jsem vyklopila z ošatky a upekla. Eta, je tam program na bezlepkový chléb , hned v pátek jsem si upekla z koupené směsi chléb , ovšem hrůůůza - to se nedalo jíst, ale dala jsem asi teplejší vodu než pokojovou teplotu a pekárnu několikrát během kynutí otevřela, to byly asi také věci, co jsem pak vyčetla, že jsem. Toto jsou internetové stránky společnosti PENAM, a. PARTY bílý nebo na bagety PARTY.


K tomu přidáme 3ml vlažné vody, g medu, g sušeného nebo g čerstvého droždí. Návod k přípravě v domácí pekárně. Před otevřením sáček protřepeme, aby se jeho obsah dobře promísil. Do mísící nádoby nalijeme vlažnou vodu. S bezlepkovým pečivem je problém.


To ví každý celiak, tedy člověk, který musí držet bezlepkovou dietu.

Pečivo je drahé a ne každé, které koupíte v obchodě, chutná dobře. Proto pro vás máme tip na vyzkoušený výborný bezlepkový chléb. Panettone, chléb Focacia s rozmarýnem, grissini tyčinky nebo korpusy na pizzu.


Velká část sortimentu Schär je mimo lepku také bez mléka, vajec, sóji. Na stránce Produkty najdete u každé bezlepkové potraviny popis složení a informace o tom, které alergeny výrobek neobsahuje. Mandlová mouka je jedna z nejoblíbenějších surovin bezlepkového pečení. Mandle jsou zdrojem některých vitaminů a minerálů, například hořčíku, fosforu, zinku, vápníku a vitaminu E. Navíc obsahují nenasycené mastné kyseliny, které působí preventivně při některých onemocněních.


Náš chléb je také možno zakoupit na e-shopech freshbedynky. Toto je ten nejlepší bezlepkový chléb jaký jsem kdy jedla a povedl se mi hned na poprvé. Podle receptu jsem to namíchala, pak jsem to frkla do pekárny na super rychlý a pak to kontrolovala špejlí, 2x jsem pak přidávala pečení po min.


Nechala jsem na mřížce vychladnout do rána a. Doporučuju ho teď všem. Kde si můžete naše dobroty koupit ? Podívejte se do jaké prodejny s našimi výrobky to máte nejblíže.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky