úterý 20. března 2018

Nejlepší kulma na vlasy diskuze

Kulma natáčí vlasy při vyšší teplotě než například žehlička, proto se mohou kadeře snáz poškodit. Před každým použitím je tedy dobré nastříkat na vlasy ochranný sprej nebo nanést mléko, které slouží jako ochrana. Seženete ho v drogerii za pár korun a zamezíte tak poničení, které může snadno nastat. Na základě parametrů, testů a uživatelských zkušeností jsme připravili výběr zahrnující nejlepší kulmy na vlasy a jejich recenze.


Nejlepší kulma na vlasy diskuze

Nejlepší kulmy na vlasy – TOP 10. Připravit se musíte na vyšší pořizovací cenu a riziko popálení, a to hlavně v začátcích používání. Kulma totiž nemá mechanismus, který by vlasy namotával, proto je musíte po celou dobu loknování přidržovat.


Krásné vlasy s loknami a vlnami. Která kulma je nejlepší na vaše vlasy ? Horkovzdušná, klasická klešťová, moderní kónická, automatická sanonatáčecí, loknovací, eliptická, spirálová, parní, nebo multifunkční? Poradíme jak vybrat správnou kulmu. Každému typu vlasů sedne jiné množství stupňů. Na vlasy jemné jsou lepší nižší teploty, které k nim budou šetrnější.


Nejlepší kulma na vlasy diskuze

Naopak na vlasy silnější, budete muset žehličku více rozpálit, aby na ně měla vůbec nějaký efekt. Podrobný rozpis doporučených teplot najdete o něco výše v tomto článku. Tak záleží jak máš dlouhé vlasy a tak.


Já mám třeba vlasy po lopatky a mám trojkulmu. Vždycky mi to drží dny, ale třeba švagrovka má takové nepoddajné vlasy , že jí to nedrží ani hodinu. Moc nemám ráda kombinované věci, jelikož mám pocit, že se vždycky dřív skazí, ale je to jen můj názor. Pokud jste milovníkem prstýnkových loken či přirozených vln, je na čase si pořídit kulmu na vlasy.


Vaše vlasy pak mohou vypadat každý den jako ze salónu, a to během pár minut. Okouzlete všechny kolem dokonalým účesem. Jaká kulma na vlasy je vhodná na krátké, a která naopak pro dlouhé silné vlasy ? To znamená, že vlasy je třeba na nástavec ručně natočit a poté nechat působit samotný vzduch. Ten je vysuší a také jim dodá potřebný vlnitý tvar.


Jelikož jde spíše o jednodušší modely, podepisuje se to hlavně na méně možnostech s ohledem na nastavení, nebo ochraně vlasů a celkovém výsledku. Chci si začít kulmovat vlasy , zatím mam pučenou ne zrovna kvalitní kulmu na vlasy od kámošky. Chtěla bych nějakou dobrou, ale aby bylac cenově přijatelná. Hlavně aby se dlouhou nezahřívala a fakt kulmovala.


Nejlepší kulma na vlasy diskuze

A taky nevím jaký průměr? Nemáte někdo třeba fotky? Jako která kulma dělá jaký vlasy ? Tato žehlička na vlasy od populární značky Loréal je založena na působení vysokého tlaku páry a Pro-Keratin technologie. Hodí se především pro nepoddajné a krepaté vlasy.


Je to nejlepší kulma , jakou jsem kdy měla. S předchozími kulmami jsem se jen trápila, jelikož se mi nikdy nepodařilo dosáhnout krásného zvlnění až ke konečkům. S touto kulmou mám jednu vlnku jako druhou a za mnohem kratší čas. Mám středně dlouhé hustší vlasy a trochu sestříhané a natáčením není žádný problém. Porovnávali jsme jak klasické žehličky na vlasy , tak i ty cestovní.


Nejlepší kulma na vlasy diskuze

Přinášíme také rady a tipy, jak vybrat žehličku na vlasy. Je to taková sada, máš v tom jeden základ a pak na to různé nástavce- kulma 16mm, kulmofén, krepovačka, žehlička na vlasy , šišatá kulma , teňounká kulma a pak kulma průměr 32mm. Stálo mně to asi 900kč a super, na přirozené vlny je nejlepší ta šišatá kulma nebo má kamarádka dělá vlny žehličkou na vlasy , taky. Kulmu jsem vybrala na základě referencích na Heurece. Lokny se mi podařilo krásně a bez popálenin udělat a po dokončení jsem jí je natužila a vydržely jí dva dny po lehkém rozčesání.


Přiložená rukavice mi přišla zbytečná. Ta druhá kulma na kterou jsi hodila odkaz je naprosto k ničemu, a to remington kulmy mám tři. Tato nejtlustší mm (druhý obr.) ti neudělá vlny žádné a pokud chceš aspoň malý náznak, musíš to na pramenu držet dlouho a tím si leda tak spálíš vlasy a do hodiny jsou vlny fuč.


Fén, žehlička nebo kulma na vlasy jsou sice skvělými pomocníky, kteří vám bez větší námahy vykouzlí elegantní účesy, při častém používání vaše vlasy ale trpí. Používání stylingových pomocníků vám sice zakázat nemůžeme, ale alespoň vám můžeme doporučit pár šikovných kosmetických produktů, které vaše vlasy před teplem ochrání. Hluk vysoušeče: Hlučný při vyšších rychlostech. Obecně jsou ty kulmy z Rowenty asi.


Ráda bych oživila tuto diskuzi a získala ještě další typy na dobrou kulmu většího průměru.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky