úterý 28. května 2019

Jablečná povidla v domácí pekárně

Jablečná povidla v domácí pekárně. Ingredience: kg jablek, lžíce octa, dkg cukru, špetka lžičky mleté skořice, roztlučený hřebíček, polévkové lžíce rumu. Pokapeme cikcak octem a dáme na hodinku odležet.


Ponorným mixérem rozmixujeme v. Ty tam jsou však doby, kdy naše babičky stály u kamen a míchaly v hrnci pověstná povidla , která se tak ráda připalovala.

Nyní si můžete povidla či marmelády snadno připravit v domácí pekárně. Tématické fráze: povidla recept povidla domácí povidla recept na povidla švestková povidla v domácí pekárně recept povidla domácí povidla recept jak se vaří povidla švestková povidla z domácí pekárny recept na domaci povidla vaření povidel povidla v domácí pekárně povidla v troubě povidla z domácí pekárny sveskova. Jablková povidla v pekárně recepty, které budete milovat. Povidla nemusí být jen švestková, zkuste i jablková. Z této dávky jsem měla moc skleniček, koukněte na fotky.


Určitě zkuste, já dělala dvě dávky a myslím, že mám vystaráno i na příští rok. Ingredience: kg švestek, lžíce octa, trocha cukru, špetka lžičky mleté skořice, roztlučený hřebíček, polékové lžíce rumu.

Právě dělám jablečná povidla. Postup: Švestky umyjeme a vypeckujeme. Mám strom s letňáčky - letními jablíčky a každý den mi jich napadá plný kýbl. Byla by škoda je vyhazovat. Spadané jsou většinou naklovnuté a nebo je tam nějaký ten červ, který se zavrtává v jablku, které pomalu začíná plesnivět a tak moc dlouho na stromě nevydrží.


Maruško,to máš pravdu,to mi nedošlo když jsem viděla ceny malin,rybízu atd v Kauflandu,tak se mi protočily panenky takže já vlastně jen cukr atd. A když jsem skleničky svátečně načinčala , tak to byl výborný doplňkový dárek v širokém příbuzenstvu. Chci se zeptat , v mrazáku mi překáží cca kg švestek , myslíte,že můžu udělat povidla z nich? Jano z VM - děkuji za návo jak na švestková povidla.


Dělám švestková povidla poprvé v životě, zatím na zkoušku z kg blum. Včera večer jsem je vařila asi hodiny, dnes ráno asi hodiny, už houstnout a jsou VY-NI-KA-JÍ-CÍ. Počítám, že je ještě večer při žehlení povařím asi hoďky a bude to stačit a pak. Mléko s cukrem a pudinky uvaříme dle návodu do hustého pudinku, který odstavíme a ještě do horkého vmícháme máslo, které necháme mícháním volně a bez dalšího vaření rozpustit. Pozor na prskající povidla – pálí jako čert.


Pokud si vyberete švestky měkké a tmavé, budou se vařit kratší dobu. Na internetu najdete také recepty, kdy se povidla pečou v troubě, bez míchání.

Ale z vlastní zkušenosti mohu prohlásit, že právě tehdy skončilo nádobí v popelnici. Recept jablečná povidla. Pro všechny labužníky zde máme výběr nejlepších jablečná povidla receptů. Všechny naše recepty obsahují přesný návod po krocích a detailní rozpis surovin. Tyhle domácí makronky jsou nejlepší!


Michal natočil snadný video recept a návo jak na to - Duration: 8:42. Borůvková buchta s cuketou. Z uvedených surovin vypracujeme hladké řídké těsto, nejlépe v domácí pekárně , a necháme vykynout.


Nakynuté těsto vyklopíme na plech vyložený papírem na pečení a rukama potřenýma olejem je roztáhneme p. Chce to ovšem vědět, jak na to. Domácí chléb může být chutný a zdravý. Není chléb jako chléb… Léta jsem pekla kvasnicový chléb v domácí pekárně.


Teď v ní peču kváskový a ke kvasnicovému už se nehodlám vracet.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky