čtvrtek 4. dubna 2019

Výměna těsnění pod hlavou fiat punto

Nové těsnění bez použití těsnící hmoty položíme tak, aby nedošlo k zakrytí otvorů pro šrouby. Nápis na těsnění „ALTO“ musí být nahoře. Oba vodící čepy – viz šipky – musí být správně zapuštěny do bloku motoru.


Před zpětným nasazením hlavy válců zkontrolujeme, zda je vačkový hřídel v HÚ. Jak na kterém motoru, ale celkově se dá říct, že výměna těsnění pod hlavou motoru je zvládnutelná věc v domácích podmínkách, pokud máte aspoň trošku šikovné ruce a ten správný „vercajk“. Znatelný úbytek chladící kapaliny nebo přítomnost oleje v kapalině, či nápadně bílý výfukový kouř jsou známkou vadného těsnění pod hlavou válců.


Pozor: Mnohdy je obtížné netěsná místa nalézt. V tomto případě provedeme tlakovou zkoušku, viz „Tlaková zkouška chladícího systému“. Těsnění pod hlavu na Fiat Punto za nejlepší cenu.


Sháníte těsnění pod hlavu na Fiat Punto ? Ahoj, pri vymene tesnenia pod hlavou treba dodrzat poradie utahovania skrutiek, ale pri tesneni veka ventilov na tom nezalezi. Skrutky treba dotadovat postupne az kym sa veko nedotkne dorazmi k hlave. Dotiahnut treba potom uz len velmi jemne, lebo uz tesnenie viac nestlacis a iba znicis zavit v hlave. Tesnenie pod hlavou - material?


Zdravím, je tu další garážový vlog a dneska máme na práci těsnění pod hlavou Felicie. Skoda fabia - praskly tesneni pod hlavou. MPI 8V vymena tesnenia pod hlavou. Oprava rozvodů a výměna těsnění pod hlavou.


Kč) a pumpu (cca 7Kč), těsnění ( cenu nevím teď) a těsnění k výfuku (cca Kč),. Poradite mi postup,coho sa mam. A protože jde o specificky konstruovaný agregát, vyžaduje také výměna těsnění pod hlavou specialistu.


Rover třeba předepisoval při výměně použití nových šroubů hlavy válců (v tomto případě vlastně celého motoru). Zkušební jízda mě nadchla, jízdní vlastosti má podstatně lepší, než zmiňovaná Felicie, tak jsme si s bazaristou plácli. První oprava byla výměna termostatu, protože auto topilo jen při stání ve městě, časem jsem si všimnul úniků oleje, bylo nutno vyměnit těsnění pod hlavou , hned i rozvody.


Nevím proč by výměna těsnění pod hlavou mělo stát několik desítek tisíc ? Měnili někomu v rámci garančky preventivně těsnění pod hlavou ? Mám obavu z toho, že když se do toho budou vrtat a evidentně s tím má výrobce problém, aby to nezačalo téct po konci záruční doby. Nemůžu si dovolit léčení auta za. Navíc to není něco, co se musí řešit neprodleně a neodstaví to auto - průsak začíná velmi pozvolna a kde kdo s tím jezdí běžně, protože mastný motor mu nevadí a oleje se mezi výměnou neztratí ani pod rysku. V takovém případě může být příčinou poškozené těsnění pod hlavou.


Zdar lidi, nevíte někdo kolik by stála výměna těsnění pod hlavou a výměna. Jinak cena 10tis je opravdu hodně. Prodáváme autodíly od značkových výrobců.


Náhradní díly pro FIAT jako jsou brzdové kotouče a destičky, tlumiče, filtry, spojkové sady a další. Výměna těsnění pod hlavou válců let, měsíců Fiat Ulysse 1. Autorecenze Fiat Punto - Povedený vůz pro skromné lidi s menším příjmem nebo ty kteří nechcou pracovat proto aby uživili auto. Motor na Fiat Punto evo za nejlepší cenu. Jen se začal trochu ztrácet olej, tak jsem v listopadu nechal vyměnit těsnění pod hlavou.


A když už byl motor rozdělaný, rovnou se s tím sfoukly i rozvody, které sice ještě nebyly zapotřebí, ale. U některých jednotek totiž hrozí prasknutí těsnění pod hlavou či samotné hlavy motoru, jdou-li z extrému do extrému (prudké zahřívání či ochlazení). Stejně tak v expanzní nádobce nemají co.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky