pátek 31. srpna 2018

Háčkovaný ubrus návod

Háčkovaný ubrus návod

Prozkoumejte nástěnku „háčkované ubrusy“ uživatele alenarovn na Pinterestu. Dnes jsem si pro vás připravila návod na další háčkovaný čtverec a ačkoliv je to trošku na přeskáčku, dnes se spolu podíváme na ten základní a nejjednodušší granny square. Stránky plné návodů a video návodů na háčkování nejen pro začátečníky, ale i pokročilé.


Háčkovaný ubrus návod

Najdete zde návody na háčkování čepic, šál, rukavic, prostírek, plyšáků a spoustu dalších. Než jsem se dostala k nafocení, uháčkovala jsem další, tentokrát v přírodním tónu a tentokrát na zakázku, takže mám radost! Návod je od nejšikovnější Lenky včelky, u které najdete také návod. A abyste si Vy mohli udělat třeba dvojnásobnou radost, dávám níže i návod na bílou prostírku. Podívejte, právě si háčkuju šál k letním šatům a pomalu (ale jistě) se blížím do cíle (upraveno: šál už je hotový a najdete ho tady: Letní háčkovaný šál).


Takže, návod zdarma na háčkovaný šál. CZ - web zaměřený na všechny techniky ručních prací a kreativní činnosti. Najdete zde články o vyšívání, pletení, háčkování, drhání, tkaní, patchworku, atd.


Háčkovaný ubrus návod

Milé háčkařinky, jestli jste právě nemocné, tak nezapomeňte na zvýšený příjem vitaminu C! A držíme palce, ať se brzy uzdravíte! Občas mi někdo napíše o nějaký návod , který zde není. Uvědomila jsem si, že jich tu opravdu spousta chybí.


Je ale bohužel pravda, že na všechny svoje výrobky návody nemám. Některé jsem tvořila již velmi dávno. V poslední době jsem se vrhla hodně na háčkování a tudíž na to návody mám. Tedy, pokud netvořím jen. Pro domov, Tašky a taštičky.


Háčkovaný zásobní vak na menší sáčky. Dekorace (135) Aplikace (26) Kytičky (13) Podzimní (10). Chcela by som vás poprosiť o návod na obdĺžnikový alebo oválny obrus na stôl.


Stôl má rozmer 120xa chcem to robiť z priadze Maxi. Ak máte niektorý niejaký pekný návod budem rada ak sa som mnou s ním podelíte. Podělíme se s vámi o dva jednoduché způsoby, jak si uháčkovat motýlky, které oživí nejen části oděvů, ale například i různé bytové doplňky: polštáře, deky, kapsáře nebo třeba podsedáky na židle. Návody na háčkování - vyberte si z desítek návodů zdarma. Zde najdete výběr rozličných vzorů a struktur, které jsme použili u modelů DROPS.


Může se vám hodit, hledáte-li určitý typ vzoru nebo inspiraci pro svůj vlastní model! Jeho okraj byl roztřepený a dost děravý. Nejdřív prošel očistou a zbavováním skvrn, a pak přišla na řadu úprava kra. NÁVOD JE URČEN PRO JEDNOTLIVÉ ZÁJEMCE. NEUŽÍVEJTE JAKO UČEBNÍ MATERIÁL.


VĚTŠINA VYCHYTÁVEK JE AUTORSKÝCH A PROTO PROSÍM O CITOVÁNÍ ZDROJE, případně odkaz na návod , nepřepisujte jen moje návody. Bylo by velmi milé, kdybych třeba na FB byl odkaz na návod a zmínka, že taška je ušitá podle mého návrhu. Tak konečně jsem něco našla - návody na háčkované vějíře, ale bohužel jsou ve špatné kvalitě.


Háčkovaný ubrus návod

No, ale dle mého nározu lze vějíř udělat z každé dečky jen tím, že se uháčkuje pouze polovina kruhu Takže můžete zaměstnat své šikovné ručičky a hned to vyzkoušet.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky