středa 21. června 2017

Prodám vysavač rainbow

Nebo zadejte inzerát zdarma a rychle prodejte nepoužívané zboží na největším internetovém bazaru. Je na něj roky záruka. Mám k němu dokupované příslušenství,jako je el. Dobrá věc,ale jsme starší manželé a stěhujeme se,tak ho už nebudeme potřebovat. Rainbow bezkontaktně vyzvednutím autodopravou u Vás a opětovným zasláním zpět.


Doba od zaslání do vrácení opraveného přístroje je cca pracovních dní. Před provedením opravy s Vámi konzultujeme rozsah a cenu opravy. Případné dražší opravy lze řešit splátkami ESSOX. Praní koberců, čištění vzduchu, vytírání a mnoho dalšího. Elektrický kartáč (klepač) není originál,ale vysává výborně.


Prodám vyhlášený vodní vysavač RAINBOW vč. Součástí příslušenství je velký el. Plně funkční bez závad. Funguje zároveň jako čistička vzduchu.


On totiž každý vysavač přidá otáčky například při zakrytí hubice, ale není to tajemná automatika. Poznamka nakonec,nejsem prodejce jen uživatel už generace tohoto stroje. Od této doby se vodní vysavač Rainbow vyrábí v USA a odsuď je distribuován dále. Vysávání,čištění vzduch apod. Vysavač s vodním filtrem.


Extrémně tichý, výkonný vysavač s vysokou energetickou účinností hravě zvládne jakýkoliv povrch. Přístroj je třeba vidět. Tohoto jedinečného pomocníka ocení nejen alergici ale i majitelé domácích mazlíčků. Inzerát prodám vysavač RAINBOW na inzertním serveru Bazák.


Platnost tohoto inzerátu skončila a již není možné na něj odpovídat. Lux je vhodný pro alergiky, astmatiky a ekzematiky. Vzhledem k povaze zboží pouze osobní převzetí.


V měsíci dubnu neprošel revizní kontrolou el. Okamžitý odběr v Ostravě Okamžité odeslání k vám. Před rokem a něco jsem si koupili vysavač rainbow.


Já jsem z Brna a pamatuji že před pár lety byly ještě ceny za čistění dvojnásobné. Vůně do vysavače SWIRL Sencor a další. Centrální vysavač Hlavní funkcí centrálního vysavače je, že odvádí nečistoty mimo vysávaný prostor do místnosti se sacím agregátem (nejlépe garáže, komory, skladu, technické místnosti.).


Prostor je spojen trubním vedením a vhodně umístěnými zásuvkami. Nejnovější model s příslušenstvím. Byl u mě můj kamarád a předvedl mi přístroj.


Samozřejmě jsem byl unesen a musel jsem ho mít. Kč, vzal jsem ho na splátky na roky asi. A i když jsem měla doma uklizeno, myslím tím opravdu pečlivě uklizeno, protože mám doma alergika, tak mě dost šokovalo, co jsem našla v nádobce s vodou po tom, co jsem celý byt přejela ještě jednou Rainbow.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky