pátek 11. srpna 2017

Jak udělat vlny na vlasech

Jedná se o nejjednodušší a nejšetrnější způsob, jak plážových vln dosáhnout. Sice nebudou tak dokonalé jako s kulmou, ale zase budou působit opravdu jako po dni stráveném u moře. Nastříkejte slaný sprej do suchých vlasů a promačkejte.


Lehce nakloňte hlavu na stranu, aby byly vlasy v pohybu, a zafixujte vlny lakem. Jak si doma udělat krásné vlny? Ukážu vám v tomto videu!

Automatická kulma Philips ProCare Auto Curler a Tutoriál na vlnité vlasy. Jak vytvořit vlny ve vlasech ve stylu třicátých let. Tento elegantní, koketní účes zůstal populární přes desetiletí a je snadné si ho udělat doma. Ať už si myslíte, že byste měla být dáma třicátých let, nebo jen chcete experimentovat s nový. Speciální natáčky jsem si zapůjčila od kamarádky a byla jsem překvapená, že jich nemusíte mít na hlavě hned třicet, a přesto vzniknou krásné objemné vlny.


Natáčky jsou totiž duté a vnitřkem provlékáte pomocí háčku jednotlivé pramínky. Záleží jen na vás, kolik a jak husté chcete kudrliny mít. Vlny vypadají lichotivě na všech typech, barvách a délkách vlasů, ale teplo žehličky a fenu může vlasy časem poškodit a zanechat je nevzhledné.


Naštěstí existují metody, jak získat vlny bez použití dr.

Ale za tu dobu se mě mraky lidí zeptalo, jak na ně? A od té doby, co nosím zase krátké vlasy, množství dotazů se stupňuje neuvěřitelným způsobem! Takže konečně na tohle video došlo.


Chtěly byste mít krásné vlny , ale nebaví vás trávit dlouhý čas v koupelně s kulmou a natáčet pramen po prameni? Právě proto je tu nový díl MistaFashion, kde vám zpěvačka Mista spolu s vizážistkou Janou Hanišovou ukáže, jak si vytvořit plážové vlny za pouhé minuty. Je to jednoduchý způsob, který zvládne dokonce i každá vlasová začátečnice. Při natáčení vlasů žehličkou se může stát (hlavně při těch prvních pokusech), že ji necháš na vlasech déle a trošku ti připálí vlasy – na to si dávej pozor.


Ale pokud takový přípravek nemáš – vlasy ani nenatáčej, je to dost úspěšná cesta, jak si spálit a vysušit své vlasy. Elektrické natáčky jsou velmi efektivní, a vlasy zvlní rychleji, ale také je víc poškozují. Plastové nebo pěnové natáčky jsou snadné na použití, vlasům neškodí, ale natočení vlasů trvá déle. Nakonec vlny zafixujete a rozdělíte stylingovým přípravkem a můžete vyrazit. Názorný postup najdete zde: Jestli látkovou čelenku nevlastníte, nemusíte ji hned běžet kupovat, ale vezměte místo ní menší šátek, který uvážete kolem hlavy úplně na stejném sítě jako čelenku, a svážete ho nad čelem, aby uzel.


Vlasy Tutoriál: Jak udělat kartáčované vlny Dokonale hladký, skromný, zvlněný úder měl svůj okamžik, ale teď je to všechno o žitých vlasech - o skutečné struktuře, o vlnách, které se dají zvrátit - o možných stylech, které se podobají I-did-wake-up. Velké objemné vlny jsou ztělesněním sexy vlasů a skvěle se hodí pro každou příležitost, kdy chcete vypadat přitažlivě. Existuje několik způsobů, jak si takové vlny vytvořit.


Zkuste jednu z následujících č. Dobrý den, asi před hodinou jsem se vrátila od kadeřníka, kde jsem si nechala dělat trvalou. Měla jsem dlouhé a jemné vlasy, které jsem chtěla oživit a získat romantické lokny.

Když jsou vlasy natočené, vezměte si malý hřebínek a začněte vlny s jeho pomocí tvarovat. Snažte se kopírovat natočení vlasů, nejprve proto vlasy hned u pěšinky češte směrem dozadu. Na vlasech by se měla vyrýsovat vlna, kterou můžete zafixovat skřipcem, případně těsně nad vlnou chytit sponkami.


Mám varné natáčky - na kulmu jsem moc líná, čekat pět minut na jeden pramínek vlasů se mi nechce… Dají se koupit různé průměry… S tužidlem před točením a lakem po mi vždy vydržely i na velmi hustých a pevných vlasech až do druhého rána. Vypadá to takto a koupíte je ve skoro každé drogerce. Vlny ve vlasech se nosily a nosit se budou, ovšem trendy se mění.


Momentálně jsou moderní ty volnější,“ říká kadeřnice Blanka Hašková, která češe hvězdy v aktuální řadě soutěže StarDance. Bohémský vzhled si podle ní může vytvořit kdokoli: chce to jen cvik, dostatečně dlouhé kadeře a správné pomůcky. Jak už jsem psala, na vlasy jsem dost háklivá, takže si dávám pozor, co s nima dělám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky