pondělí 19. října 2015

Jablečná povidla apetit

Recept je to bezpracný a totálně dokonalý. Koupíte švestky, dáte do kastrolu, zasypete cukrem, zalijete octem, a můžete jít relaxovat! Takto povidla vařte zhruba hodinu a půl – přesná doba závisí na druhu švestek a na tom, kolik v sobě mají šťávy. V mezičase důkladně umyjte sklenice a vypařte je vroucí vodou.


Jakmile jsou povidla hotová (jsou hustá, ale dají se dobře roztírat), vyjměte pekáč z trouby a jeho obsah přesuňte do sklenic. Opravdoví gurmáni je pak ocení jako přílohu ke kachním prsíčkům nebo k aromatickým sýrům.

Když si vychytáte sladkost a hustotu dle vašeho gusta, tak už nikdy více nebudete chtít vařit jiná povidla. Je to fakticky bezpracné, žádné mnohohodinové postávání u plotny a posilování bicepsů mícháním povidel, žádné. Tato povidla jsou skvělá jak hrušková, tak švestková či jablečná. Do švestkových nedávám badyán.


Je to nejjednodušší způsob, jak si připravit skvělá povidla. Jablečná povidla jsou pomalým varem zahuštěná oloupaná jablka. Dnes jsem zkusila udělat povidla z broskví a jsou super, Dost zralé broskve oloupat a nakrájet na menší kousky a nechám rozvařit.


Můžete rozmixovat, ale já to nechám jak to je. Pak přidám ocet a cukru podle chuti a dám péct.

Nemusí se extra moc hlídat. Sem tam ke konci pečení promíchat. Upečené dám do sklenic a já pro. Vaříme do hustoty povidel a horké plníme do sklenek. Tématické fráze: jablková povidla jablková povidla s octem jablkova povidla recept jablečná povidla bez míchání nejlepší jablková povidla jablková povidla bez míchání recept na jablková povidla jablečná povidla v troubě jablkové povidla jablecna povidla s octem povidla jablková jablkový povidla jablečná povidla bez.


Learn how you can earn a side income working from your computer. Must have a stable internet connection, and a desktop or laptop computer. Z citronu ostrouhejte kůru a vymačkejte šťávu.


Od marmelády, džemu nebo jablečného rosolu se liší jednak hustší konzistencí, ale především tím, že se do nich nepřidává cukr (a nebo jen ve velmi malém množství – na jeden kilogram rozvaru nanejvýš 1gramů). Nalijte ji do misky a ponořte do ní jablka. Předehřejte troubu na 1stupňů a vymažte a vysypte pekáček o rozměrech asi × cm. Musím říct, že všem moc chutnají.


Trošku jsem je inovovala. Povidla jsem zkoušela poprvé. Měla jsem doma skořicový cukr, který jsem neměla jak uplatnit, tak jsem do jedné várky troch přidala. A také skoro bez práce. Prostě je strčíme do trouby a počkáme.


Pak se budeme držet, abychom je nesnědli dříve než je nandáme do skleniček. Jsou naprosto vynikající.

Recept, hlavně když máte doma hodně jablek a potřebujete je spotřebovat. Loni mi přišel mailem, udělala jsem povidla na zkoušku ze dávek, jsou výborná na chuť, nekazí se a litovala jsem jediného, že jich nebylo více. Tématické fráze: jablková bábovka jablečná bábovka rychlá bábovka s jablky babovka s jablky a skořicí jablkova babovka recept výborné jablkové muffiny jablková bábovka se skoricí bábovka s jablky bábovka z jablek jednoduchá bábovka z hladké mouky babovka jablkova tvarohový mazanec podle cukrářů nejlepší jablková.


Letos je nemám udělat z čeho. Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – Burda International CZ s. Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky