středa 13. listopadu 2019

Proč se namražuje lednice

Nevíte proč lednice neustále namražuje ? Mám kombinovanou lednici s mrazákem dole Beko. Lednice stále namražuje a na levém boku mrazáku je z venku horká. Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.


Dále zde naleznete další zajímavá související témata. Proč se ve vaší ledničce tvoří námraza?

Nejčastěji kvůli přílišné vlhkosti, kdy zkondenzované kapičky vody rychle zmrznou. Vlhkost v ledničce stoupá především tím, že se do ní dostává větší množství vzduchu zvenčí, ať už kvůli špatně doléhajícímu těsnění nebo častému a dlouhému otevírání dveří. Je známé, že lidé dávají do lednice kde co. Někdy i to, co tam vůbec nepatří. Víte proč nedávat chleba do lednice ? Je to jednoduché, zkazí se tam mnohem rychleji, než venku.


Aby měla chladnička optimální teplotu, proudí v zadní stěně chladivo, které zabezpečuje bezproblémovou funkčnost výrobku. Jelikož je zadní stěna chladnější, ze vzdušné vlhkosti se na stěně tvoří kapičky vody, které se se zapnutým termostatem zamrzají.

Tak tedy nevím, na co se má po převozu chladničky čekat, ani nevím, kdo na tuto hovadinu přišel a ostatní to po něm stále opakují a neví vlastně proč. Lednice je asi nebo roky stará, americký typ - levé dveře mrazák, pravé lednice. S mrazákem problém není, je bezúdržbový a nikde se tam led netvoří. Mysleli jsme, že když bude v lednici tepleji nebude tak rychle namrzat, ale je to jedno.


V chladu lednice rychleji hnědnou a ztrácí chuť – místo, aby při dozrávání sládly, tak moučnatí. Nevyhovuje jim teplota pod stupňů. Podobnou teplotu potřebuje i ananas, papája nebo mango, které se také prodávají většinou nedozrálé. Mám na chatě lednici,která má uvnitř přepínač, pokud má být v místnosti méně jak st. Vnitřní světlo přestane zhasínat a jenom trochu po zavření dveří pohasne, tím se trochu ohřívá vnitřek lednice a lednice pak funguje i při st.


Všiml jsem si odchlíplého těsnění. Jj, na spotřebu to bude mít určitě vliv - když se najednou zvýší teplota v lednici, musí termostat spustit motor. Zdař všem machrům i machryním mám doma dvě nové klimatizace LG K12AH,používám je jako topení a je to super věc,ale na jedné venkovní jednotce se najednou objevila tak silná námraza,že o ni začala dřít vrtule a musel jsem přepnout na chlazení,aby se ihned odmrazila. Technici na nic nepřišli,vyměnily médium a námraza se během půl dne zas udělá-někdy je větší.


Nevím proč výrobci nedoporučují provoz v místnosti pod stupňů, to už ale bude jiná kapitola. Chtěl bych poprosit všechny,kteří mají nějakou zkušenost s vodou v lednici,aby mi poradili,jak se ji zbavit. Mám poměrně novou lednici a ta má ve spodní části dva umělohmotné zašupovací šuplíky.


Pod šuplíkama mám pravidelně vodu.

Nevím jak se vody zbavit a co udělat,abych ji tam neměl. Mám v lednici takový kanálek na zadní stěně lednice. Dveře se snažím dovírat co nejvíc, tak nevím, proč mi tak namražuje ? Tak jako každá neobvyklá stavba z historie, i lednický minaret je opředen řadou legen snažících se vysvětlit její původ.


Podle jedné z nich prý si lichtenštejnský kníže tajně vydržoval na lednickém zámku muslimskou milenku, které se prý ale stýskalo po domově.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky